Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-01, 00:13   #73
kriga
Banned

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 8
Standard

Nytt spel:

Öppnar serie 5 med detta spel:

Lopp10. Färjestad lördag.

Vinnare 1. Bon Frecia.

På förhand öppet lopp. Bon Frecia hamnade fel på det sist och det lopper glömmer vi.
Klar uppåtform på Nurmos hästar för tillfället efter mkt infektioner en längre tid. Bon Frecia är härdad i mkt tuffa gäng hela förra året och jag tycker det är lite billigare emot nu.

Loppet tror jag kommer att avgöras i starten. Värsta spetshotet är troligen Belgrado . Men denna körs av Mattias Djuse var teknik från springspår inte direkt övertygat än så länge(se lopparkiv)

Tror att han måste träffa perfekt om han ska kunna snuva Bon Frecia på spetsen. Är dock inte supersåld på Jorma i voltstart, håller inte alls samma nivå som Erik o örjan. Nurmos uttalade sig inför förra starten ang BFs startsnabbhet och han trodde den skulle kunna öppna mkt snabbt i volt.
Nu är det spår ett och det passar mkt bättre. Jorma kör med ett väldigt självförtroende oxå just nu vilket jag gillar.

Jag är väldigt inne på att BF håller upp ledningen och från spets tror jag han har toppchans. Ev blir det barfota runt om nu och det vore ett stort plus.
Bananförhållande oklart ännu dock.

Unibet erjuder 4ggr på Bon Frecia och jag väljer att spela redan nu. Ett mer korrekt odds enligt mig hamnar på 3.50

Serie5. Bon Frecia Vinnare/ Odds 4ggr/ insats 1000:-

Saldo 99.000:

2 serier levande (2000)
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng