Har kollat v75an nu! Känns som att det kommer två sunda och starka spikar i dem 2 sista loppen, 11 Latitude Broline och sen 6 Caddie Gallant, som båda är starka och har bra form, Caddie vinst direkt i årsdebuten. (Lyssnar alltid till tränare,(morgondagens aftonbladet bla) balans osv innan.)
avd 5. - kallblod, Nummer 2 KOLNES X.O. Den har en spännande rad...galopp lr vinst? Flesta gånger han vunnit har han vunnit med många längder, den har vunnit med 80m tillägg och är nu på start. Måste ha grym kapacitet. Dock 5 galopper senaste 7 starterna. Kul att ha med iaf, känns som det kommer bli en del streck hur som.
avd 1. 4 Melby Amiral tar det lugnt från start ?men tar över ledningen efter ett tag, har gått bra på slutet och har en bra kusk. 9 Peaberry överraskade mig lite sist, spurtade snyggt. Eventuellt dubbla med den. Många av dem andra bra hästarna i loppet behöver kanske lopp i kroppen innan dem ska kunna vinna detta.
avd 2. Springspårshästarna sega ut från start, iaf 6an, Björn Till ledningen med Lucky Angel Face, om inte 1 Unison Sund som gått fint på slutet håller ut, annars kanske rygg björn och spurtar förbi trots kort upplopp...stolopp och vem som helst kan säkert blanda sig i men 1 och 3 känns bra.
avd 3. vem tar spets, calamara donna, i wont dance? Global Investment behöver nog lopp innan han tar ner dem. Caddie Comet tror jag inte kan vinna från spår 8a. Den hästen som jag fick känsla för är 6 Simb Ruby, gick rätt bra som 4a bakom ovannämda, 1 längd efter Caddie. Simb hade spår 6 när den vann Broline's Breeders Trophy på 10,9. Har antagligen ingen betydelse, men jag la märke till det, och det är tillräckligt för att strecka.
avd 4. Alla utom 3,4 och 11? Vinnarhästar hela bunten. 1an Öjja scoop enda stoet, om jag går kort i detta lopp så är 10 Zivertson som är grym och 6 Twitter som björn kör till ledningen med först. Sen fick jag också sån där känsla för en häst endast på namnet, och det kanske vissa tycker är larvigt men. Iaf 12 Bearable, örjan, klass2, smyga med..om det av någon anledning blir körning där framme så. Förra veckan spikade jag Icebear påv75 och Björnjägarn v64, båda vann. Spika Bearable nu kanske

haha..fast Björn Himself kanske är vettigaste spiken i detta lopp. som för mig inte blir nå spiklopp.
Tack för mig, Hoppas någon orkat läsa och att jag kanske hjälpt till med något. Nu har jag skrivit av mig och fått en bra bild av denna veckas v75a iaf!