Träffade en gammal kompis idag jag inte sett på drygt ett år.
Det första han säger att han tycker jag blivit fet
Hursomhelst var det jäkligt kul att se honom och det vart en lunch o fika.
Befann mig i exakt samma situation förra året. Jag är inte jättefet, men helt klart så där sliskigt knubbig. Kroppen är slapp och min hållning blir allt sämre.
Tack vare att jag är ganska lång, 1.90 så sprids ju kilona ut lite och det ser ok med kläder. Utan däremot ser jag ut som en liten rosa gris. Väger nu 100kg.
Beslut fattat: Med hjälp av GI metoden skall jag gå ner till 85 kilo fram till den 1 juni.
From nu skippar jag alla former av kolhydrater. Godis, chips och liknande åker oxå i papperskorgen.
Jag tappade 15 kilo på detta sätt förra året men nu har jag fettat till mig igen, och nu måste disiplinen fram. Gillar Gi då man kan käka mkt kött och fisk, men framför allt bli mätt.
För att visa vilket dåligt skick min kropp är i tänkte jag fota min mage och lägga ut i dagboken. Min tjej fotade och jag tror minsann jag såg en glimt av äckel och avsky i hennes blick
Tyvärr vart hon vart skitsur när jag sa jag skulle posta magbilden på nätet. Eftersom det är fredagsmys idag så viker jag ner mig för husfridens skull.
Men, Jag ger 150 Sharps till den som är först med att posta en bild på sin mage(utan tröja) i min dagbok. Helst vill jag se Sharps.se i bakgrunden så jag vet att det är din mage och inte någon random mage.
Är det någon mer som köra GI nu. Vore kul om fler än jag körde.
150 sharps till första magbilden, viss nivå av bevisning krävs.
Någon modig??