Visa ett inlägg
Gammal 2010-03-14, 15:26   #4
calahan
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Sporting v Guimaraes, Sporting (-1) @ 2.87, insats 30 kr

Oerhört viktig match för sporting. Om de förlorar går Guimaraes om Sporting och kan då göra så att sporting får sin sämsta tabellplacering någonsin. Även om Guimaraes är ett bra lag så har Sporting imponerat mycket på mig senaste matcherna med klara vinster över b.la Porto och Everton hemma. Tror inte det blir utklassning men 2-0 är inte omöjligt.

08-09 Sporting Clube de Portugal – Vitória SC 2-0
07-08 Sporting Clube de Portugal – Vitória SC 3-0

Barcelona v Valencia, Hörnor Barcelona hcp (-3) @ 2.00, insats 35 kr

Tror Barca kommer snurra rätt bra med ett ganska skadeskjutet valencia försvar. Valencia kommer förmodligen mest komma i kontringar och jag ser inte att de kan få mer än 2-3 hörnor.

Barcelona v Valencia, Barcelona (-1) @ 2.00, insats 35 kr

Lite frågetecken om hur många mål barca kan mycket med om Iniesta-Henry-Messi spelar. MEN barca är utvilade, sugna på revansch efter 0-0 borta och vill visa att de är bättre än Real. Valencia måste vara trötta efter hårt matchande och deras backlinje ser inte särskilt stabil ut. Tror inte att det är en nackdel att zlatan missar matchen då han är i en svacka. Messi måste stiga fram, tror på 2-3 mål för barca 0 eller högst 1 för valencia.

Jag missade den klockrenaste 0-0 matchen och under 1.5 på mitt kära TFF, trodde matchen var 16, så arg
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat