Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-04, 14:32   #60
Vladswe

Vladswes avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 1348
Standard

Denna tråd verkar vara mest relevant för att beskriva min erfarenhet av HPT så här kommer det.
Har tidigare alltid kört jokern, men nu när min prenumeration gick ut bestämde jag mig för att prova nåt nytt. Efter att ha läst lite här på tråden så valde jag HPT, skönt att det finns en "prova på" period.

Första intrycket är mycket bra, massvis med info lopp för lopp, massvis med sorteringsalternativ. Trots att layouten var helt ny för mig så kom man rätt snabbt in i tänket och allting verkar ganska logiskt. Med andra ord jag gillar programmet.

Nu till det negativa. Här beskriver jag de problem som JAG har stött på på MIN dator, så jag vill inte påstå att felen är generella utan kan mycket väl bero på min dator/operativsystem.

1. Programmet hänger sig typ varje halvtimme helt utan anledning, nåt stackoverflow fel och hejdå, så har man inte sparat systemet är man körd. Fruktansvärt irriterande. Felloggen är också tom.
2. Ibland så går det inte att kategorisera hästar, man väljer A, B eller C men det valda alternativet blir inte markerad, samtidigt som på översikten så ser det ut som att den valda hästen faktiskt fått rätt kategori, sånt får ju en att börja fundera på vad som gäller.
3. Intervallreducering på radvärde verkar funka på nåt konstigt sätt, satte vilkor på att reducera bort alla rader med värde under 10000, då tog den bort typ massvis med rader så att när man simulerade utfallet kunde man inte hitta nån rad med 7 rätt trots att man matade in en rad som var lätt värd en mille.

I övrigt är jag rätt nöjd, ska fortsätta använda den månaden ut innan jag betämmer mig.
Vladswe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat