Ämne: V86 6/2
Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-06, 11:22   #7
anderna

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2426
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mlinke Visa inlägg
I avd 5 har 2 Captivating Ås blivit struken, bör väl öppna upp ännu mer för 3 Ginger Belle? GB är en personlig favorit och blir en mina spikar.

5 Motivated hanover bör väl vara största motbudet men själv har jag ingen aning om hur den ser ut. Bra rad på sista tiden men vad håller de utländska (Finland?) loppen som den gått för kvalité?
Alltså, för mig är Abborren helt stenklar.
Senast var hon ute på v75 och gjorde ett heroiskt lopp som ändå höll emot in på upploppet efter ett varv i tredje och sen dödens. Mötte bettydligt tuffare hästar då. Näst senast slog hon Ginger Belle regelrätt efter att ha legat i dödens hela loppet och bara klev förbi sista femtio för att vinna ganska säkert med en halv längd. Gick då dessutom jämnt med gulddivisions hästarna Calamara Donna och Simb Ruby som startade från tillägg.

Nu möter hon bara ston och jag utgår från att Jorma tar sig fram till dödens omgående och om Ginger Belle sitter i spets blir jag inte förvånad om denne släpper då den inte höll senast och det dessutom är längre distans nu. Oavsett vinner Abborren detta. Bara hoppas att den håller sig under 20%.

Spik på allt!

Senast redigerad av anderna den 2013-02-06 klockan 11:24.
anderna är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat