Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-06, 12:08   #1
Rekarn
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 109
Sharp$: 903

Rekarns mix
Stats: 22 - 21 - 1
ROI: 150.95%
Vinstprocent: 51.16%

Standard

2013-02-06 Sweden - Argentina (Internationals)



Datum: 2013-02-06
Tid: 20:30
Sport: Fotboll
Land: Internationals
Liga: Internationals
Match: Sweden - Argentina
Period: ft

Spel: Över 1.5 HT
Insats: 100
Odds: 3
Bolag: WilliamHill

Motivering:
Länge sedan jag postade en rek här på Sharps och det blir på en träningsmatch. Normalt sett brukar jag inte spela träningsmatcher, men som flera redan skrivit så ställer båda lag i denna match upp med bra elvor och de kommer med stor sannolikhet bli en del tävlingskaraktär i denna match inför stundande VM-kval.

De största stjärnorna kommer förmodligen enbart spela en halvlek och sedan kommer övriga få chansen.

Det här spelet baseras på den offensiva kvalitet som finns i framförallt Argentina och sedan har vi en taggad Zlatan som säkerligen vill visa upp sig inför detta motstånd.

Såhär kommer Sverige att starta ikväll:

Andreas Isaksson – 2 Mikael Lustig, 4 Andreas Granqvist, 3 Jonas Olsson, 5 Martin Olsson - 8 Anders Svensson, 9 Kim Källström – 7 Sebastian Larsson, 10 Zlatan Ibrahimović, 19 Alexander Kačaniklić – 14 Tobias Hysén.

Tycker det ser bra ut med undantag Hysen, synd att Elmander inte blev spelklar.

Argentinas lag är ännu inte officiellt, men den troliga startelvan ser ut såhär:
Sergio Romero, Sampdoria
Pablo Zabaleta, Manchester City,
Ezequiel Garay, Benfica,
Federico Fernández, Getafe,
Hugo Campagnaro, Napoli
Fernando Gago, Vélez Sarsfield,
Javier Mascherano, Barcelona,
Angel Di María, Real Madrid
Gonzalo Higuaín, Real Madrid,
Lionel Messi, Barcelona,
Sergio Agüero, Manchester City.

Det är bara att lyfta på hatten, vilket lag Argentina kan mönstra när det gäller offensiven. Vi får se hur länge Sverige kan stå emot, men jag tror att det kan bli svårt. Tror matchen slutar 1-3, där vi får se 1-1, 1-2 i halvtid.

Alltså över 1.5 mål i första halvlek till 3 i odds. Vilket enligt mig är riktigt bra.
Oddset hittas på WilliamHill

BOL till er som ryggar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+3)

Senast redigerad av Rekarn den 2013-02-06 klockan 12:20.
Rekarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat