Goop om sina
3 Oscar Kronos (V4-1) har inte vunnit ännu, men han rapporteras träna bra och är en outsider.
7 Gigant Slugger (V75-1) har gått bra på V75, men det är dåligt läge och blir svårt att slå Photo Princess.
3 Manstone's Image (V75-2) spurtade grymt senast, jag vill varna för hans fina form och att han kan bli bortglömd.
3 Spring Erom (V75-3) fick inte till det senast men han har gått bra annars, han kan utmana Joke Face och jag ska ge mig in i striden.
5 French Call (V75-4) är ett nytt ansikte för mig, han har framspår på kort distans och de som är värst emot har bakspår – ett öppet lopp.
11 Seronera (V75-5) har jämna bra placeringar, hon möter bra hästar och står på 20 meters tillägg – det gäller att få en bra start om vi ska vara med.
10 Middle East (V75-6) har två raka segrar hos tränaren Kari Lähdekorpi, nu är det tuffare motstånd och dåligt läge på kort distans – han kan vara en skräll om det klaffar.
1 National Kronos (V75-7) har jag två raka segrar med, nu möter vi lite tuffare gäng och jag ligger lite lågt.
Källa: Trav365
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: AbbeAce (+3)
|