Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-07, 09:04   #47
KungKlave
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 224
Sharp$: 1028
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av djungelhjul Visa inlägg
Bestäm du om vi kör som du tänkt dig får jag vänta i målfållan och se om någon slår mig
Då bestämmer jag att vi kör så som ni har tolkat mig. Jag vill inte att nån ska behöva vänta när det endast har gått en vecka. Och det är väl bara du och jag Djungelhjul som har lagt många spel, och jag är inte jätte långt efter.

Alla har 100 units att förfoga över, den som har gått mest nettoplus när månaden är över vinner! Man får lägga hur många spel man vill, men min och max gäller fortfarande som 2-20.

Nu hoppas jag att detta går bra för alla, även de som väntar på skidskytte och längskidor.

Idag tjuvstartar skidskyttet med Mixstafett! Jag kollade oddsen redan igår och då förvånade det mig att Unibet hade Ryssland till hela 3.75 medan Bet365 låg på 2.80. Idag har oddset sänkts till 3.25 på Unibet och Bet 365 har 2.90.

Rysslands lag är:
1 RUSSIA RUS
1-1 ZAITSEVA Olga
1-2 VILUKHINA Olga
1-3 SHIPULIN Anton
1-4 MALYSHKO Dmitry

Dessa är alla väldigt bra på skyttet och ingen är jätte långt efter i spåret. Läste även en intervju med Malyshko och han har tappat 7 kilo de senaste månaderna, tror att han kommer bli hyperfarlig i VM.

Norge är fortfarande stora favoriter och det ska mycket till om Ryssland eller någon annan av de stora nationerna (Frankrike och Tyskland) ska slå dem.
Men jag anser att 3.75 är alldeles för högt och 3.25 är också lite högt.

Vi får se hur det slutar.
KungKlave är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat