Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-07, 15:56   #9
mkarlsson

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 593
Standard

Gör alltid ett lite större andelsspel till jobbet som vi säljer i spelet. Mycket lurig omgång denna vecka, som dom flesta iochförsig. Men extra lurigt denna gång vill jag påstå.

1. Photo Princess. Hon har väldigt dåligt facit på V75, men har perfekt smygläge här, och med dom loppen hon har i kroppen så ska hon blåsa detta gäng bara hon håller sig i trav, bra spik att inleda med!

2. 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 11 Skrälllopp. En eller så många du har råd med..

3. Spring Erom. Tunn gulddivision med endast 9 startande. Badkarsvinnare är nr 9 Joke Face, som ni skrivit här uppe tidigare. Laveccen till spets, Joke Face går tidigt ut i tredje och för överta av sonen. Men jag väljer att spika Goop & Spring Erom. Han riskerar att få ett mycket tufft lopp, men han är den för dagen bästa hästen i fältet och jag tror & hoppas han grejar det. I värsta fall från dödens..

4. 2, 4, 5, 6, 9, 10, 11. Skrällopp likaså. Klass 2 över sprinterdistans. Kan gå hur som helst.. Glöm inte bort bakspårshästarna!

5. 3, 5, 6, 13, 15. Här väljer nog många att spika Piano Dilli som absolut har stor chans att vinna loppet och stoltserar med 7 (?) raka segrar. Men jag tror jag har vinnaren i loppet, om Veijo bara får iväg Obber Morsö felfritt från start, vilket är tveksamt så tror jag att det seger på lut!

6. 5, 6, 10, 11. Sprinterlopp med väldigt många startsnabba hästar som står på framspår. Breedlove och Luringen Palema kommer köra för allt vad tygen håller, och det bäddar för bakspårshästar även här. Min vinnare är nr 10 Middle East som imponerat i två starter. Men Art On Line kommer dra på sig mycket streck efter sin senaste prestation och har bra segerchans trots ett 11:e spår.

7. 1, 2, 5. Lurigt lopp detta med, National Kronos är min vinnare så länge han hittar luckan. Kommer bli över från start då det inte är aktuellt att köra denna i ledning. Där kommer troligtvis nummer 2 hamna, men jag vill heller inte vara utan nummer 5 Embassy photo som är en mycket kababel häst!

Det var en liten analys inför Lördagen. Lycka till!
mkarlsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat