Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-08, 05:26   #554
Grnvit

Grnvits avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Hejsan mina trogna läsare. Det är sällan det är omöjligt att slockna under dessa mörka timmar, men idag är en av de dagarna. Är faktiskt pigg, det med en blandning av konstig mage gör det omöjligt att få en blund inatt. Var just uppe och försökte baja för jag har känt mig lite halvnödig, men det var nog banne mig sten i röven.
Ska egentligen upp vid kl 8, men jag får helt enkelt vaka in dagens händelser.

Kan ju berätta att Semin gjorde mål för Canes, mumma säger jag bara. Förbannat jävla mumma hela denna omgången.
Reken på Iginla gick dessvärre inte något vidare, han lyckades med en assist under OT, Tanguay gjorde målet, det ska vara tvärtom egentligen, men visst...
Hade hur som helst någorlunda rätt i reken då Calgary gjorde 3 mål (4 om man räknar med förlängning), samt att Iginla även var inblandad i ett mål.

Har inte koll på vilka Calgary möter här näst, men är det matcher där Calgary med relativt stor sannolikhet gör tre mål kommer det i princip alltid finnas värde i Iginla till 3.35, tycker jag. Räkna med fler Iginla-spel helt enkelt.

När jag fått ett litet större sample med NHL-spelen släpper jag sheetet offentligt, om det nu är värt att släppa (d.v.s plus). Hade tänkt mig 100 spel, så det är bara två-tre omgångar kvar i princip då jag har 82 avgjorda.

Vi höres, önska mig lycka till med dagen, så får vi se hur allt går här i livet.

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+5), henke111 (+1), eddieh (+5)
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat