Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-08, 22:58   #42
Pilkast

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DavidP Visa inlägg
Vad menar du? Upplever unibet som det bästa, förutom att dom limmat mig..

Jag, personligen, gillar inte deras regler där ditt val av häst måste vara blande de sex första, eller vad det är, för att H2Hen skall sitta.

Det innebär att om du har en kanonH2H och du ex. spelar emot en väldigt galopplysten häst för att du tror denne kommer galoppera från start (ex. från spår fyra i volt) eller under loppet - den gör så och blir diskad eller hamnar bland de sista i mål - tyvärr hamnar din kuse i H2Hen, i dödens och trots att denne gör ett otroligt lopp i dödens eller i tredjespår (du var alltså helt rätt ute i din bedömning och analys) sista varvet så inkommer denne inte bättre än sjua i mål eller utanför pennningplaceringarna, men före din "motståndare" - detta innebär tyvärr void hos Unibet, vilket INTE är fallet hos de andra bolagen...

En klar nackdel för oss spelare, enligt mig, för jag spelar aldrig för att mitt val skall vara utanför de 6 första i mål - ytterst sällan deras regler gått åt mitt håll...

Hoppas jag fick fram vad jag ville ha sagt om deras regler - fråga annars om något är oklart...

Lycka, rill med spelen...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat