Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-09, 15:04   #140
kriga
Banned

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Har en nära vän som pratat med Roger som tränar Kipling face i andra. Hästen tränar riktigt bra och lyckas den bibehålla spetsen så kommer den att vinna, den saken lät han väldigt övertygad om då han även är inläst på motståndet. Frågan är dock om den lyckas hålla spetsen och det trodde tränaren inte.
Iaf talar statistiken även för den. Spår 1 volt är överlägset bäst. Den är även distansgynnad och stark. Startat på denna distans 16x tidigare och vunnit 5 av dessa samt platsat 11. Även startat på längre distanser. 19x har den startat i volt och vunnit 8 av de. 3x har den haft spår 1. Vunnit 2 av de varav en med galopp.

I Guiden säger Rolf Almqvist precis som vännen meddelade mig:
"Han gjorde ett jättelopp senast. Han är mycket bättre nu än tidigare, men jag torr inte att han kan hålla ledningen. Skulle han komma till ledningen, så kan de köra om andrapriset. Motståndet var inte så tufft och han har lika bra chans som någon annan. Hästen har alltid gått snedbalanserad förhan galopperade mycket i början. Men jag provade honom utan snedbalans i fredags och han kändes som en dröm. Så nu blir det utan snedbalans."

Så summa, distansplus, statistikplus, häst i grym form samt med ny bättre balans. I skrivande stund andrahandare. Perfekt spik

Min andra spik hamnar på Spring erom som jag tror håller ledningen hela vägen in till mål.
Vill även varna för takter i sjätte kommer med all sannolikhet köras barfota runt om samt jänkarvagn till denna start.
Det var denna jag mena

Så jävla klockren info
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat