Citat:
Ursprungligen postat av dellgren
Kan tycka att du kan avvara en minimal peng på Sverige som segrare om du vill spela redan nu. Danmark är ju klart bäst hittills och jag förstår verkligen inte hajpen kring Norge (den kommer att komma här inom det snaraste).
Men det är många rykten i Europa så håll i pengarna än så länge. Kanske kommer Cascada att vinna i Tyskland och Storbritannien väljer ju någon internt så där kan också komma något stjärnskott. Sen är ju inte tredjedel av alla låtar offentliggjorda än så det är lite risky att spela såhär tidigt. Balkanländerna brukar ju ha med någon kanonlåt som alltid kan segla upp högt i resultatlistan.
Men å andra sidan kan ju oddset på Sverige minska drastiskt också efter lördagens delfinal.
Och oavsett vad som sägs om Janet Leon så ska vi inte räkna ut Yohio. Jag har en jäkla obehaglig känsla här...
|
Du har såklart rätt, vi har inte hört så mycket än, baserar min tanke på att jag tycker att Yohio ska räcka för att slå både Norge och Danmark, och om Leon är en Yohio-dödare så... får bli en liten peng :-)