Nu går jag ifrån allt tugg om Ostronet och återgår till övriga V4 lopp, tycker det är så jävla tråkigt att Skubb ska behöver bli påhoppad när han kommer med bra info. Förstår inte varför i hela världen han skulle hitta på någon sånt och jag tror på det men spelar inga miljoner till löjligt låga fasta odds. Var väl sista gången vi fick någon sådan info från Skubb iaf(jag skulle inte delat med mig igen om jag fick en sådan respons).
Åter till V4an. Jag tycker att 8 Thats My Pal är jätteintressant trots utgångsläget i avd2. De ändrade utrustning senast och den flööög fram från spår 12 och vann på en mycket fin tid. Man hör mellan raderna att de tror mycket på hästen från stallet och det hör inte till vanligheterna när en goop häst startar från bricka 8. Intervju från travnet:
8 That’s My Pal – Han var väldigt duktig senast vid seger och svarade den gången för sitt hittills bästa lopp i karriären, vi var väldigt nöjda med honom. Den här gången lottades han tyvärr till tråkigt utgångsläge och det var synd, annars hade jag trott mycket på honom. Han tål dock att gå en repa i spåren sista 5-600 meterna så med ett hyfsat lopp tror jag han blir svår att stå emot, men härifrån måste det lösa sig under vägen. Inga ändringar, säger Anton Sverre i Björn Goops stall.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|