Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-11, 20:57   #14
kriga
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Säg att 5 pers få cash enligt följande:

1 1000 kronor
2 800
3 600
4 400
5 200

då blir det en del cash. Sen varifrån har du fått för dig alla är limmade? Visst det finns en del som är det men skulle nog våga säga att de flesta inte är det. Är nog knappast ensam (räknar med dig här med kriga baserat på vad du skrev tidigare idag) om att räknas som en speltorsk av de flesta EU bolag då jag innan jag hittade sharps och hängde på FBs spelforum gick minus i princip varje månad (enbart 100-200 varje månad) då tripplarna inte alltid gick in.

Vem säger att om detta går bra att prissumman inte kan höjas i framtiden? Jag skulle nog kunna anstränga mig för att vinna lite extra pengar samtidigt som nån annan (förhoppningvis) kan ha nytta av det som jag gör. En bra rek behöver inte vara 50 rader lång och innehålla innebördes möten sedan 1921 utan kan vara bra mkt kortare men endå vara av bra klass.
Du har mkt bra synpunkter. Helt klart står du utanför Public. Jag tycker personligen 200-1000 kr är väldigt små pengar för att skriva minst 10 rekar per månad.

En rek ska ju dessutom inte behöva stressas fram och massproduceras. Ibland kan det ju gå en vecka innnan man har en riktigt bra ide

Då blir ju minst 10st kravet fel om man tex ligger på 8
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat