Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-11, 21:28   #42
kusagwa
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Källberg rekar i princip varje dag under namnet Kallberg.

För övrigt är det ju gammal skåmat du kommer dragandes med. Deras chat håller ju låg nivå men det kanske är max 5% av deras medlemmar som händer där.
Holms har ju iallafall handlingskraft att stärka upp OK reksida och den håller numera minst lika hög klass som här på sharps.
Dessutom är utbudet 3´ggr större än här.

Och ska vi vara ärliga så håller chatten här oxå en väldigt låg nivå. Samma folk ca 10-20 st och det tävlas väl mest i inbördes beundran.

Du Kusagwa, varför skriver du tex aldrig några rekar? Du gödslar beröm över allt och alla. Men har du ställd dig frågan vad du egentligen bidrar med till sajten?
Sens när ödslar jag beröm över allt och alla? Skriver inte rekar jag har varit för lat helt enkelt. Sen kan rekarna säkert blivit bättre på Rok sedan jag varit inne där men av deras rekare så är det inte många som håller överdrivet bra kvalité. Och var är det för fel att använda gamla saker som fortfarande är relevanta? Du kriga varför är du och vissa andra då jävla anti till allt som har med sharps att göra? Det är mkt gnäll (inte enbart från dig nu kriga) över massa onödiga saker. Och varför stänger du ner din speldagbok för att folk inte vill prata om saker som inte är spelrelaterade? Det är inte FB utan ett nisschat forum med inriktning spel och dobbel, då är det inte så förvånande att vi kanske inte pratar om så mkt mer än just spel och dobbel. kriga vad bidrar du med då? Beklagar styckeindelningen, sitter på IPad så kan inte skriva ordentligt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grnvit (+1)

Senast redigerad av kusagwa den 2013-02-11 klockan 21:29.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat