Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-12, 00:17   #82
Arizto
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 313
Sharp$: 1138


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Och om 30 sekunder har du fått lite fler sharps. Grattis
Behöver ju dem för att kunna läsa rekar framöver..

Mitt syfte var inte att få ryggdunkar,utan jag undrar ärligt. Du spinner snabbt iväg på känslor och tvära kast, skapar speldagbok för att sedan stänga igen. Självhäver dig själv om snabba cash, klankar ner på andra när du inte får den creed för dina uppslag som du kräver. Det skapar lätt en skepticism gentemot hur hållbar du är som spelare längre än dina 50-rekar. Min förra post byggde eg enkom på att du dissade personer som i mina ögon bidragit och bidrar till Sharps innehåll och utveckling.

Problem som jag ser är att om retoriken misskrediterar folk som yttrar sig som medlöpare,ryggdunkare etc så generar detta minskad aktivitet på forumet eller i diskussionerna om forumet. tittar man på tidigare diskussioner så triggas folk av vilka relationer till varandra de har sedan tidigare. Man diskuterar mer avsändaren än innehållet, vilket gör att konstruktiva diskussioner snabbt somnar in.

Tror faktiskt att Sharps skulle ha fler levande speldagböcker och rekar redan idag om tonen var en annan. Finns säkert en massa folk som sitter inne på kunskap och fakta men som inte tar plats pga detta.
Arizto är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat