Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-12, 00:26   #84
Overkill
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Ett exempel. Förra våren när Perfa och eddieh drog igång sin speedway dagbok så skrev jag ett pm till perfa och frågade vilka bookies som var bra att ha om man skulle rygga då jag tidigare bara hade spelat speedway på Svenska Spel. Vad fick jag för svar? Jo ett bra svar där han skrev vilka bookies han använde och lite kort om deras urval på speedway. Och så fortsatte konversationen ett par pm till. Då hjälpte han mig privat. De flesta bidrar på sharps och hjälper till om det behövs, sen finns det precis som fb dryga idioter och troll men det tillhör ett offentligt internetforum. Vissa hjälper till privat, andra offentligt, vissa genom rekar vissa genom att lägga ut Service Plays.
Trevligt med lite solskenshistorier i vardagen. Klart man hjälper till så gott man kan, det kommer man längre i livet på. Dessutom kusagwa, SNART börjar moppen igen!!! Då jäääävlar.


För att inte gå för mycket OT så måste jag faktiskt hålla med merparten av de som postat i denna tråd att detta nya reksystem är en kul förbättring. Tror att rekarna som postas på forumet kommer hålla mycket högre klass framöver och det är önskat.

Sen att det finns personer som inte gillar när det händer nya saker/förbättringar (i mina ögon!) är bara tråkigt men det är också en del av frågan. Det kommer alltid finnas missnöjda personer i alla frågeställningar.

När saker och ting är gratis så kan jag banne mig inte förstå varför ens gnället uppstår.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+10), mars (+5)
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat