Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-12, 01:02   #88
kriga
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Svara varför vi är ryggdunkare? För att vi gillar ett seriöst alternativ till FB? För att vi tycker att KP och Boone som gör det gratis och inte tjänar på det (och om de tjänar på det i mkt mindre skala än vad Holms gör) inte ska få skit som de inte förtjänar. Det är du som är problemet inte jag, persa, KP, Boone, arizto eller sharps. Du ser negativa saker i allt och alla. Jag kanske inte pumpar ut 50 tips på två veckor men istället hjälper jag folk på andra sätt, som att förklara hur bonustrading funkar. Precis som folk hjälpte mig när jag var ny.

Ett exempel. Förra våren när Perfa och eddieh drog igång sin speedway dagbok så skrev jag ett pm till perfa och frågade vilka bookies som var bra att ha om man skulle rygga då jag tidigare bara hade spelat speedway på Svenska Spel. Vad fick jag för svar? Jo ett bra svar där han skrev vilka bookies han använde och lite kort om deras urval på speedway. Och så fortsatte konversationen ett par pm till. Då hjälpte han mig privat. De flesta bidrar på sharps och hjälper till om det behövs, sen finns det precis som fb dryga idioter och troll men det tillhör ett offentligt internetforum. Vissa hjälper till privat, andra offentligt, vissa genom rekar vissa genom att lägga ut Service Plays.

Bidra är inte enbart att pumpa ut rekar (hur bra de än må vara) utan det är att hjälpa folk som vill bli bättre inom bettingen.

Garanterar att jag får ett svar som antingen idiot förklarar mig eller kallar mig ryggdunkare om kriga svarar.
Idiot kommer jag aldrig kalla dig. Inte någon annan för den delen heller.
Jag heter Kriga och befinner mig inte på den nivån.

Ryggdunkare däremot. Det vet både du och jag att du är. Men inga fel i det.
Vi är alla olika
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat