Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-12, 18:33   #16
Mr_Gorsky

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 272

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fredzki Visa inlägg
Casillas är väl fortfarande skadad? förövrigt tror jag att även om Real kan bjuda upp till match offensivt så är känslan att det är lite halvsvajjigt bakåt vilket kan ge mycket trassliga situationer i egen box speciellt mot ett sånt välspelande lag som United som har duktiga yttrar.

Scenariot i mitt huvud är att Van Persie gör två klassiska bredsida mål i boxen efter inspel från kanterna. Kort sagt ser jag det som en 50/50 match tror Man U kan vinna men även att Real kan vinna med 2mål men som flera sagt innan är 5,xx högt odds på United och det jag kommer spela för att hoppas på en "skräll"
Casillas är fortfarande skadad och sannolikt ställs Lopez i mål. Är United-fan, men kan realistiskt sett inte bedömda Uniteds chanser särskilt stora borta. Uniteds yttrar har varit förvånansvärt dåliga det här året.
Valencia stod för 4 mål och 14 assist i PL förra året, i år är motsvarande siffror 0 och 5.
Young stod för 6 mål och 11 assist, motsvarande siffror i år är 0 och 5.
Nani, vilket kanske är lite orättvis att inkludera efter varit borta med skada så länge stod för 8 mål och 12 assist, motsvarande siffror i år är 1 mål och 2 assist.

Angående Uniteds defensiv så har de släppt in 31 mål, vilket är mer än 5 andra lag och lika många som Stoke släppt in. Förra året släppte United in 33 mål under hela säsongen. Måste dock påpeka att det sett mycket ljusare ut efter nyår, 3 mål insläppta på 6 matcher i ligan och två raka nollor för De Gea (totalt 5 om jag inte minns fel)

Real Madrid har inte förlorat hemma på 33 matcher (27 vinster). Statistiken lagen emellan för Real är 3 vunna, 3 oavgjorda och 2 förluster. United är obesegrade på 14 matcher men har bara vunnit 4 av de senaste 9 bortamatcherna. På spansk mark har United bara vunnit 2 av de senaste 20 matcherna och mellan Sir Alex och Mourinho är det för Sir Alex 2 vinster, 6 oavgjorda och 6 förluster.

RMs kontringsspel är förödande och har Uniteds backlinje en dålig dag så kan det lätt rinna iväg. Rafael mot Ronaldo skrämmer mig en aning, då jag fortfarande har Rafael mot Ribery i åtanke när han drog på sig 2 gula kort och banade vägen för Uniteds sorti.

Nu stannar jag, känns som det blev alldeles för mycket info. Hoppas någon kan ha någon nytta av det här.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Overcome (+1), hardballs (+1), zimzelen (+5)
Mr_Gorsky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat