Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-13, 07:37   #21
muumiin

muumiins avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1616

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
En snabbanalys efter genomgång av lopparkivet

V75:1 MrPicolit håller Svanen som kommande elitloppshäst. 3 lopp i kroppen borde innebära toppform. Ingen svarar, enkelt till spets. Bara köpa denna storfavorit och gå vidare.

V75:2 Öppet lopp! Tveksam form eller dåligt läge på många betrodda. Är det så enkelt att Örjan styr hem loppet från dödens?

V75:3 Svårt att se hur Strongboy ska kunna förlora detta när han får sitta i fred i spets!

V75:4 Öppet igen, bör stå mellan 5-6 hästar på framspår. Förstår dock inte hur Öjjas kan vara tidig favorit?

V75:5 Oolong visade verkligen toppform senast. MrFitch borde besitta ungefär samma kapacitet, men klar fördel Oolong på läge!

V75:6 Polly Frontline verkar vara en klass häst. Beatasine 4 raka i Frankrike, men vad har hon mött? Någon som har koll på Betaasines startsnabbhet? kan hon komma till ledning? Om Polly Frontline kommer till spets ska hon va klar!

V75:7 Uno De Joflo travade inte senast och är osäker. Näst senast var Oolong chanslös, gör hästen om den prestationen vinner den! Där bakom finns det väl 5-6 hästar. Nike di girifalco imponerade i Sverig senast, men står väl ganska hårt inne...
Har svårt att ta till mig dina ideer faktiskt. Enda jag kan köpa är Avd 1 där Picolit borde vara ett nummer för stort.

Avd 5. Sassoccini spestar släpper till Goop sen är loppet avgjort.

Calamara Donna borde kunna sitta i tidig spets snabb ut och satt fast med allt kvar senast i guld. Tror ingen tar en läng på den! Guldloppet vill jag varna xtra för Trustwurty som gör bra lopp och fått ett passade läge. Tror inte goop vill fastna invändigt så laddar nog med Global. Samt Shaq is back snabb ut kan öppna för Caddie och I wont Dance. Erik upp igen kan innebära seger.

Men som sagt bara mina tankar.
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat