Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-13, 12:53   #28
Mr_Gorsky

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 272

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Persa Visa inlägg
Har hittat lite värde i offsidespelet mellan Real - United där jag tror United kommer stå för flest offside. Kikade lite på statistiken och båda har likvärdiga resultat. Båda lagen springer offside ganska ofta så den statisiken är ointressant i det här läget. Det man bör titta på är hur ofta lagen ställer motståndarna offside.

United brukar väldigt ofta köra med taktiken där backlinjen står väldigt långt ner, vilket brukar leda till att motståndarna väldigt sällan befinner sig offside. Detta kan backas upp av statisitken från ligan.
Totalt: 19 - 5 - 2
Hemma: 10 - 3 - 0
Borta: 9 - 2 - 2

Samma statistik för Real:
Totalt: 15 - 2 - 6
Hemma: 5 - 2 - 4
Borta: 10 - 0 - 2

Unibet har rak vinst till United till oddset 4.0 och Nordicbet har asian 0 till oddset 2.8. Nu tycker jag inte att det här är tillräckigt bra som rek så den postas här och jag rekommenderar låg insats.
Vet inte riktigt vad dina siffror står för och nu går du ju iofs på statistik men rent spontant tycker jag det känns intressant baserat på vad jag sett.

De två senaste matcherna jag sett med Utd har de stått förvånansvärt mycket offside till min stora frustration (RVP 2-3 gånger i Everton-matchen, 4-5 i Fulham-matchen + några offsideavblåsningar på Valencia (3 totalt på de två matcherna tror jag)). Sen är Chicha ganska benägen att befinna sig offside också, om han nu skulle få speltid.

RM har å andra sidan fått många felaktiga offsidedomslut i sin favör de senaste matcherna, inte minst mot Valencia.

Senast redigerad av Mr_Gorsky den 2013-02-13 klockan 12:55.
Mr_Gorsky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat