Citat:
|
Ursprungligen postat av Gianni
Jag är medveten om att eventuella framgångar nästan uteslutande handlar om vilka spel
man väljer, men att finna två separata spel i veckan som vardera betalar 1.50 känns, hur ödmjuk man än är, inte som ett omöjligt mål och bör inte kräva allt för många timmars arbete i veckan.
|
Sanningen är nog tyvärr den att du efter en period, när varians, tur, etc. har jämnat ut sig, kommer se att din träffsäkerhet inte ligger särskilt långt ifrån de 67% som oddset kräver för break even.
Den moderna spelaren har insett att spelbolagens formler har blivit väldigt pålitliga och att man i många fall får nöja sig med ett par procent i edge.
Självklart går det att hålla gröna siffror med ditt sätt att spela, det handlar enbart om hur bra du är på att välja matcher.
Däremot är det fruktansvärt svårt, troligtvis omöjligt, att tjäna så pass mycket så att du känner dig nöjd.
Sen har vi ju det här med bra/dåliga perioder, hur kommer du känna dig efter exempelvis 8 raka förlustspel?
För mig blir det oftast en dålig dag på jobbet, för dig blir det ju en hel månad... Det skulle i alla fall få mig att lägga ner