Ämne: Lazlo Lirar!
Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-13, 20:01   #1128
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25126

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Brukar ju alltid summera hur saker och ting gått här i min dagbok eftersom jag tycker det är både viktigt och intressant att hålla koll på statistiken. Då majoriteten av NFL säsongen spelade innan nyår så tycker jag det kan vara på sin plats att här i min dagbok summera hur NFL säsongen gick för min del och för er som följt mig här på sharps.se. Precis som jag skrev i ett av mina mail så kändes det ganska tomt i Söndags när det inte va någon NFL att följa och jag tror många här håller med. Det är ju en lite tradition med framförallt NFL Sunday men även Thursday och Monday och nu måste man vänta 7 månader innan det är dags igen... tråkigt!

NFL

Antal spel: 126
Vinster: 70
Förluster: 55
Push: 1
Vinstprocent: 56%

Insats: 343.13
Vunnet: +208.63
Förlorat: -130.46
Netto: +78.17

ROI: 122.78%

Medelodds: 2.12
Medelinsats: 2.72
Medelvinst: +0.62

NFL är den ligan från andra sidan Atlanten som jag är färskast på så att säga då jag bara följt ligan några säsonger till skillnad från de övriga amerikanska sporterna som jag följt desto längre. Ändå känns det som att man har fått ganska bra kläm på ligan och jag blir positivt överraskad när jag summerar denna säsongen. En ROI på 122.78% över 126 spel och +78.17 på en liga med obegränsade insatsmöjligheter är ett resultat som iaf jag är nöjd med. Ser redan fram mot nästa säsong men först ska vi ju tugga oss igenom en vår och sommar med mycket MLB.

Må väl allesammans!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1), muskali (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat