Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-14, 01:33   #1
fxstc98

fxstc98s avatar

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 3168

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Cool

Fxstc´s trading försök.

Hoppas det blir rätt nu med ny tråd....

Jag har fått upp ögonen för detta med trading, och det har varit fruktansvärt givande, än så länge.
Måste ju finnas fler som håller på med detta och min tanke var, kan vi inte hjälpas åt??

Jag har fått massor med frågor, och jag anser mig som färsk inom detta, men jag har gett dom råden jag kunnat. I sann sharp anda.
Min förebild, i de dunkla har varit bftrader och efter att läst allt va han skrivit, å en massa andra bloggare börja jag.
Första 2 spelen gick ju käpprätt åt hell.......
Det jag vill säga , LÄS på, massor,. men så fort du lärt dig, då KAN de bli hur bra som helst.
Jag borjade med, låt oss säga om vi pratar om units, med 3, bara för att kolla läget.
Jag har ökat min rulle med 403 %, sen jag börja, 1/2 2013..
Tur, tja kanske, och, det e alldeles för kort tid för att säga jag lyckats...
Men jag har gjor upp en handlingsplan, som jag försöker hålla strikt.

Men de jag vill ha sagt,
kan vi inte ha en seriös tråd om vad vi tycker e bra, eller inte??
OM någon ifrågasätter mina %, kan du få en utskrift, via pm,,,,,,
Det jag spelar på, det är fotboll, men det finns tydligen mer lukrativa marknader
har jag förstått, när jag läst heltidstradarnas sidor, men, bättre hålla sig till det man behärskar, någorlunda, enl mig.

Som sagt, jag e grön på det här, men hoppas vi kan få i gång en tråd om detta....
Å skörda fina framgångar.

I HAVE A DREAM

Senast redigerad av fxstc98 den 2013-02-14 klockan 12:13. Anledning: Ändring av rubrik, till dagboks form?
fxstc98 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat