Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-14, 19:55   #49
Tomte

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 3934
Standard

Nu finns minuterna för alla bidrag. Gick ju bra förra veckan så jag provar igen.

Det som sticker ut positivt tycker jag är Eddie Razaz - ser inte hur han ska missa att antingen gå direkt eller till andra chansen. 4.10 på topp-2 respektive 3.20 på andra chansen tycker jag ser bra ut. Svenska Spel på båda.

Elin Petersson blir jag inte klok på, fågel eller fisk är väl frågan, känns som en fisk men kanske, kanske kan det vara en kanon som går jättebra i tv. Till 28 ggr direkt till final (Svenska Spel) och 12.50 andra chansen (Unibet) tycker jag att hon är värd en chanspeng.

H2H känns svårare denna vecka, men 3.04 på Leon mot Fondell och 1.75 på Razaz mot Rolinski hugger jag.

Vilka två går då vidare, ja personligen gillar jag skapliga odds och väljer Razaz + Leon till 15.50 samt en slant på Razaz + Petersson till 270 ggr (Svenska Spel).

Just nu är Svenska Spel högst på mycket men det brukar svänga, likaså rörde sig H2H-oddsen rätt mycket förra veckan, så jag uppmanar alla som vill spela att hålla koll. Personligen spelar jag State of Drama mot af Ugglas om den rör sig uppåt 2 ggr (1.55 nu, vilket jag tycker är för lågt).
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat