Intressant inledning på V75.
Mr Picolit är streckad på 82 procent idagsläget. Det köper jag inte.
Tycker hästen är för upphausad. Visade begränsning senast då han inte kunde plocka ner Beckman.
Åkes stall har heller inte toppform, hästarna går ok, men inte mer. Det är ju så Åke lägger upp det så inga konstigheter där.
Han är dessutom lite ojämt startsnabb numera. Tidigare limmade han ju i princip vingen. Kan ev bli svar här, lillchans att Witasp kan svara och då tror jag han kör där.
Vidare är inte Mr picolit som bäst i spets. Detta har hästen visat flera ggr och även Åke tycker det.
Mr P har även bekymmer med sin hals då kan alltid vädret ställa till det. Mkt oklar väderlek imorgon enligt rapparna.
Min magkänsla säger mig oxå att det inte är samma tryck i hästen nu som när han kom till Åke.
Som sagt. När man är streckad på 82 procent får det i princip inte finnas några som helst frågetecken. Det gör det nu. Och över tid är det megavärde i att gardera här.
Tycker Sandringham Hanover är oerhört intressant. Tokform på stall Witasp och det är mkt värt. Spik eller enkel A för mig. Har inte bestämt mig än.
Flera hästar bakom som är lite streckade.
Stormysky, kan få en smygare här, vass då
Nimbus H, Örjan var inte så intresserad sist, lyser av form
Bon Frescia, inte så såld på hästen, men smygläge och framför allt tokform på hela Nurmos stall nu! Viktigt
Rank: A. 1
B. 6.3.10.9
C 5.7.4.11.12
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: bokis29 (+5), Pilkast (+1)
Senast redigerad av kriga den 2013-02-15 klockan 10:46.
|