Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-15, 19:32   #12
SwedishATM

SwedishATMs avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 381
Standard

Flera Medlemmar Behövs - Mot Miljonerna!

Hej,

jag har precis skapat ett bolagsspel hos Atg's nya tjänst som heter tillsammans!Jag har ett flertal medlemmar men önskar flera!Jag har spelat trav under många år och har som bästa vinst fått in 6 siffrigt!Jag ser med denna nya tjänst en god chans att köra mer chanssystem med en större lagkassa!Jag tänker köra varje vecka och upplägget blir ungefär som nedan!

Lite funderingar runt system är att max spika 1 stor favorit och att sedan chansa med någon 2ndra eller 3djehandare som spik! Gärna i ett lopp där många garderar friskt!Detta är tanken för att få maximal effekt,utdelning!

Jag kommer inte bara spika favoriter och sen kladda på i övriga lopp!För övrigt kommer jag ofta att ta del av Sharps forum, Travforum, Travtjänstens, Snokens spelförslag och mixa med skrällideer från alla möjliga håll och kanter!

Jag såg att Lindvallen fick en grym respons,så jag testar!Andelskostnaden kommer att ligga på runt 50-100 Kr per andel med chans att köpa flera om så önskas!Helst medlemmar som inte ger upp direkt om inga vinster några veckor!Om det blir fullt i bolaget så kan jag sätta upp er på en väntelista!Det vore kul att få fullt med medlemmar,så kom igen nu så kööör vi!

Lämna din mailadress så skickar jag en inbjudan!

Välkomna - Mot Miljonerna - SwedishATM

Senast redigerad av SwedishATM den 2013-02-15 klockan 19:34.
SwedishATM är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat