Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-15, 21:10   #4
Pilkast
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Se till och vinn - detta är det säkratse, enklaste och enda sättet att bygga rulle på...!

Skämt, åsido! Känner igen mig men när du kommer upp i en liten vinstsumma så gäller det att fortsätta så och inte bli girig och öka insatserna för mycket bara för att det gått bra.

Hitta ett system som passar dig - finns otaliga men det du till sist väljer skall passa din spelstil, intresse och plånbok...

Att tro att man kan bygga rulle och börja med 2-300 är inte realistiskt om du inte avser dig spela och bygga rulle under en lång tid...

Det viktigaste är att läsa på angående bankrollmanagment - finns en bra sida för det här på sharps. Hitta och spela på värde är det viktigaste i längden...

Har du bråttom så hjälper inga system dig i världen - bygga rulle är en maraton, inte ett sprintlopp!




Lycka till, hur du än väljer att gå vidare... Detta var mina, snabba, visdomsord - kan ha glömt något och det finns MÅNGA på detta forum som är bättre på detta än mig och som säkerligen kan förklara detta bättre...

Bli inte avskräckt av den, i många fall, spydiga och raljanta attityderna du kan komma att stöta på - sug i stället in de fakta och information som flödar på denna sajt, den är, i sanning, guld värd!

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat