Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-17, 02:49   #11
jocklon

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 5165
Standard

många dagar går "allt" mot ... därför måste man ju lägga grundinsatsen på lågt så man har råd att förlora många ggr... men med ett odds på 2-3 ggr så kommer du inte att förlora 100 spel på raken, det är omöjligt (så vida du inte är ën riktigt dålig spelare med riktigt mkt otur...) sen spelar jag inte ofta på såna "små marknader" så att det inte tas emot spel. men använder ju mig självklart av många olika spelsajter ... william hill, unibet, nordic, expekt, betsafe, bet365, Bwin är de jag använder mest. jag är
relativt ny inom detta, men det fungerar.. den som säger emot är inte påläst eller bara allmänt skeptiskt mot bra ideer... och att inte ALLA gör det är för att 99% har inte ens tänkt tanken på system som detta trots att det är så logiskt och enkelt.. men oxå för att vi bettare är just BETTARE.. detta är ju mer som ett långsiktigt projekt att tjäna pengar inte som att gambla för stunden.. håller man sig till detta och inte vacklar i disiplinen så vidhåller jag att det är OMÖJLIGT att förlora.. men som sagt, det gäller att man har råd att förlora många spel på raken och väljer sin grundinsats med omsorg... sen finns det ju alternativ av detta system... istället för att dubbla varje gång så kan man ju efter någon eller ett par raka torsk välja att spela serien för ett plus-minus-noll resultat.. låt säga att du torskar ditt första spel på 50:- och även ditt andra spel på 100:- då har du ju totalt lagt 150:- den serien, istället för att dubbla ditt sista spel från 100 till 200:- så kan du ju välja att lägga 150:- på ett odds till 2,0 ggr. och vid vinst gör du ett plus-minus-noll resultat på just den serien.. eller ett annat exempel är att du lägger endast 100:- på ett odds som är 2,5 ggr då vinner man 250:- vilket motsvarar netto på 150:- vilket täcker de 2 tidigare spelen i serien...
ska tilägga att jag inte gjort detta länge, och själv inte allltid vågar gå hela vägen och lägga de högsta betten utan avslutar ibland en serie med förlust, för att inte behöva lägga de höga insatserna... men INGEN kan säga emot att detta är ett system som är felfritt om man bara har råd och mod att gå vidare efter varje förlust enda tills man sätter ett spel..

Senast redigerad av jocklon den 2013-02-17 klockan 02:56.
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat