Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-18, 15:14   #9
Moffegrev
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

För att reda upp ett vanligt missförstand, din rulle behöver inte vara inlagd pa moneybookers eller vanliga spelsidor, utan kan lika gärna vara huvudsakligen pa ditt bankkonto.

2-300:- är ingen direkt mening att ha som rulle, utan som föregaende skribenter skrivit är det lättast att spara ihop en atminstone 5k för att det ska bli nagon mening med det (om du nu prompt ska ha en rulle och seriös br-management).

De där 2-300:- du har nu skulle jag dragit in allt pa en parlay eller propsbet för att försöka 10dubbla. Alla kan förlora 2-300:- utan att direkt lida ekonomiskt av det.


Själv kör jag helt utan en specifik bankrulle nuförtiden, utan har pengarna liggandes delvis pa bankkontot och delvis pa moneybookers. Hittar jag nagot odds som sticker ut smäller jag pa rejält, och ryggar jag bara kör jag smasummor.

Har inte heller ett spreadsheet längre utan kör rakt av efter den enkla devisen; pengar in- pengar ut.
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat