Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-19, 20:19   #1
AbbeAce

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Wink

Uppsnack V75 23/2 Kalmar

Vid första anblick så ser det intressant ut denna omg,,lite lössnack börar jag med.

Avd1: Här känns det som det kan skrälla direkt med tanke på hur streck% ser ut nu,men det är långt till lördag. Får ingen feeling för 3-4-5-9 utan jag kommer ihåg ifs V4 på mp men 10 Figaro Sånna som hade lekstuga och min första häst sen satt 2 Search Launcher fast med rubbet senast och tror han trivs bättre på denna distans. 1 Mick Jägers med husse nu som alltid får till en extra växel på sina. 11 Broslätts Rapide som snöpligt g 50m innan snöret.
Ett roligt lopp att bena ur...

Avd2: 4 Leonas Jaffa ska väl vara favorit men får inte köra 20 varv denna gång och min känsla är att försöka fälla 1 Revenique har fått spåret men kan han hålla ut nja får man kolla,men 5 Paisley rankar jag upp,(har börjar stiga i %). 7 Playing Tua har väl hamnat lite långt ut på vingen men är kapabel.Blir det körning så kan 11 Pay Attention komma in i matchen. 12 Jitanes sämsta spår.
lika så 8 får svårt men kan ibland. Här får man osså ben ur ordentligt

Avd3: Beckman omg bästa spik?? Utg om inget annat, jag tycker att 6 Kipling Face är bäst av de på första fållan.

Avd4: Klass II känns som ett streckkrävande lopp,vill nämna 2 Dumas Sand och 10 Hertig Shim som skrällar och tyvärr har Julius Hackstable dragit nitlotten men är en bra kuse.

Avd5: Andra stoloppet för dagen och en favorit som jag inte tar till mig 6 Stina Martinet men det kan ju ha att göra med Ralf,tycker 4 Cover Look ser intressant ut. 11 O'malley's Tös får man inte glömma även 9 Blanka Vlasik om den nu kommer till start.14 Peters Lucky Day spurtade vasst. Känns som skrällopp så här på förhand.

Avd6: Spets tar 1 Pioneer FH även om 2 Gobal Mazarine också kan öppna, 3 Donald Duck Tooma verkar ha hittat formen. Gillar 7 Åtting Horline, 5 Futrure Love ska väl passas även 9 Elit Håleryd som fått sitt smygläge. Några streck serdet ut att bli.

Avd7: 2 Sundbys Gidde är ruggit starsnabb. men 4 Latitude Broline blir nog för svår. 6 GGS borde vunnit sist men var vek. 11 Capello Bob kan spurta vasst,,

Lite tankar innan djupdykning.Men det kan nog bli stora pengar...Lycka Till

Senast redigerad av AbbeAce den 2013-02-22 klockan 10:41.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat