Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-21, 14:58   #14
slindoffer

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1077

Fotboll 13/14
Stats: 30 - 32 - 6
ROI: 107.28%
Vinstprocent: 48.39%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av simmafisk Visa inlägg
Eftersom natten slutade som den skulle eftersom jag kallt räknade med x i Schalke matchen till 3.65 och så X Colorado-St Louis som i sina senaste matcher tror 13 dom spelat mot olika lag har 11 slutat X o sista 7 X
otroligt att den slutade 0-0 ha ha så 3.65*4.65*2500 kr blev nett o fin vinst på ca 40.000 kr

Och i dag finns 2 lika säkra matcher varav en är ett jätte överodds!!
Dnipro Dnipro går vidare till 8 delen ger 2.75 och SS Lazio vinner överlägset hemma till 1.60 så släng in ett par hundringar och en match folk tror är klar så
säger jag NI MÅSTE VARA OK ODDSMÄSSIGT HITTAS INGET SPEL BÄTTRE ÄN ATT B LEVERKUSEN GÅR VIDARE OCH PORTUGISERNA "oddset är galet på Tyskarna

mvh
J
simmafisk

ingen kommer och säger imorgon ang att jag hade

Om man tycker som dig ang bayer leverkusen så är väl raka tvåan till 4.17 bättre än tq till 4.33 eftersom leverkusen måste vinna för att gå vidare. Vid vinst 0-1 så går matchen till förlängning och ev straffar och att riskera det för en oddsförbättring på 16 punkter känns inte så värt. Annars är det en intressant tanke.

On another note. Nästa gång du skriver får du gärna bemöda dig med att strukturera upp inlägget lite.
slindoffer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat