Citat:
Ursprungligen postat av slapshot
Härlig form, även om det går upp och ner så är jag imponerad av volymen spel du hittar. Stadig tillväxt
Ser att många spel hamnar på Marathon, ligger de alltid högst innan oddsen "sätter sig"?
|
Tack tagit igen sig efter dippen här i början av månaden.
Ja, många spel hamnar hos Marathon, beror främst på att jag pga jobbsituation kränger ur mig spelen tidigt på morgonen och då är det tyvärr så att alla bolag inte släppt sina spel. Marathon är dock alltid ute och oftast högst av dem som släppt tidigt.
Idag tex var det en nackdel att gå ut tidigt då man nu kan få Montreal till 2.10 och över till 2.24. Men samtidigt har oddsen på Sabres och Rangers sänkts så det är både fördelar och nackdelar. Den stora nackdelen är ju att man missar ta del av säkrare skadeinfo och bekräftade målvaktsstarters. Men samtidigt baseras ju spelen till största delen på statistik så det funkar ok men absolut inte optimalt.
Sista spelet för natten, får hoppas på hjälp av Markström som ryktas (ej bekräftat) få chansen från start i Panthers i natt:
Ogiltigt spel-ID: 1453059
Flyers är b2b 2-3 i den vinkeln i år och 16-17 senaste 3 säsongerna, dessutom 3 in 4 och 4 in 6.