Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-21, 17:02   #1
Bourne
 
Bournes avatar
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 72
Sharp$: 202

Speldagboken (Avslutad)
Stats: 139 - 109 - 10
ROI: 101.48%
Vinstprocent: 56.05%

Standard

Bournes corner (Fotboll, tennis, hockey mm)


Hängt här på Sharps en liten tid nu och tänkte att det var dags att dra igång något eget.

Tanken med denna dagbok är långsiktig. Jag lägger in allt jag spelar i mitt spreadsheet dock kommer jag inte ha möjlighet (bla pga tidsbrist ibland) att hinna motivera eller lägga in alla spel i dagboken. För att se alla mina spel rekommenderas mitt spreadsheet.

Jag har varit aktiv inom spel under många år. Dock har jag under de senaste åren varit relativt passiv på forum och annat då jag haft fullt upp med annat i livet.

Jag är ganska bred i mitt spelande men huvudfokus ligger på Fotboll, tennis och Hockey. Kommer dock även förekomma andra sporter.

Spelar 1-5 enligt följande 60-100-140-180-220. Det motsvarar ca 1-3.5% av min kassa i dagsläget. Kan tyckas vara en märklig unitsindelning men har valt att lägga upp det så då jag känner mig bekväm med detta. Det kan dock komma att ändras under tidens gång.

Det är fritt fram att kommentera, ha åsikter eller ge konstruktiv kritik.

Edit: Jag startade denna dagbok med en helt annat sätt att skriva ut mina insatser men kom av mig efter bara ett par dagar. Ska försöka få bättre ordning på detta nu.

Senast redigerad av Bourne den 2013-03-19 klockan 18:33.
Bourne är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat