Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-21, 20:10   #74
slapshot

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 385

slapshot ishockey 13-14
Stats: 24 - 55 - 1
ROI: 87.15%
Vinstprocent: 30.38%

Standard

Lägger spel redan ikväll innan oddset droppar ännu mer.

Det jag såg av Bofors på plats igår var imponerande, dom fullkomligt körde över Västerås under matchens första halva (ett VIK som varit riktigt bra på slutet).
Verkade som att Bofors skulle falla platt och i bästa fall gå in som etta eller tvåa i play-off serien men jag tror dom kommer ge Västerås och Djurgården en rejäl kamp om sista direktplatsen nu när de haft sin tre matcher långa förlustsvit.

Det var ett disciplinerat Bofors som endast drog på sig en utvisning, mycket skridskor och klubban i isen.

Malmö ska spela sin tredje raka bortamatch, senast tappade dom och förlorade mot Almtuna och innan dess totalt utspelade av Västerås tills matchen var avgjord och tempot sjönk. I bortamatchen innan dess tillät dom Djurgården avlossa 67 skott på mål när dom tappade en tremålsledning i matchens slutskede och fick nöja sig med en poäng.

Funderade länge och väl på en högre handicaplina då jag tror det kommer lossna för Bofors men nöjer mig med -1,5 på värmlänningarna då dom trots allt gått mållösa från de tre senaste matcherna. Malmö är nio poäng efter formtoppade Oskarshamn som innehar sista playoff-platsen med fyra återstående matcher så den som delar mina tankar om att luften gick ur Malmö igår och vill ha ett intressant odds kan ju prova en högre handicaplina.

2013-02-22 19:00HockeyallsvenskanBofors vs Malmö -1.5 FT 3 2.150

I skrivande stund har spelet droppat till 2.05 på expekt, något bolag ligger fortfarande kvar på 2.15 men det lär sjunka snart.

Senast redigerad av slapshot den 2013-02-22 klockan 21:11.
slapshot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat