Ämne: V4 örebro
Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-22, 17:55   #22
kriga
Banned

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av copiad Visa inlägg
Kriga? Vad pysslar du med? Läste precis Alanyas klockrena analys av V4-1. Hade exakt samma tankar som han och att du i princip "hånar" den tyder på att du verkligen inte är så bra på trav som du själv vill påskina. Du är otrevlig mot dom flesta när du inte är duktig själv. Hmmmm. Varför? Blir ju bara löjligt. Kom med lite seriösa analyser och visa att du kan trav innan du hoppar på folk. Hittar du inte att Bubbly var stenklar PÅ PAPPRET i V4-1 idag är du sannerligen ingen seriös travspelare. En snabb koll i lopparkivet så hade du också fattat att Alanya var påläst och helt rätt ute. Titta på Bubblys starter och så tittar du på övriga hästar i loppet. Klasskillnad! Och såna favoriter spikar man. Man fäller dom dåliga som jag tjatat om innan. Och vet man inte vilka favoriter som är bra eller dåliga på förhand ska man ta det försiktigt med liren. Då blir det svårt att vinna i längden. Du hade väl Mr Picolit som C häromveckan också...? Det är ju bara "hitta-på-tips". Förlåt om jag ryter till men ngn måtta får det väl ändå vara Kriga? Ta det på rätt sätt nu och kom med seriösa analyser om jag/vi ska ta dig på allvar. Spelar du som det låter här på sharps kan du aldrig gå plus i längden.
Prova läs mitt inlägg ordentligt. Det handlar inte om den enskilda chansen, utan att det är gigantiskt ev minus att betala för en 70 procentare som skall vara streckad på 45%.

Beträffande att vara en vinnande spelare så är dina spekulationer överflödiga.
Jag klonkar inte så ofta på poolspelen, men när mina drag sitter så får jag betalt. Jagar bara svaga favoriter som du(public) övervärderat. När dom faller så är jag där. Har en helt annan kassa än dig så jag har råd att vara långsiktig.

Oerhörd svag kompetens här på forumet rent speltekniskt på poolspel.
Men jag tackar. Jag lever gott på spelare som dig

Gå emot Public=
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat