Seg start på dagboken men bara att kämpa på.
Några spel till:
Ogiltigt spel-ID: 1455153
Berdych har inlett säsongen stabilt men inte mer än så. Han imponerar inte då jag anser att hans kapacitet är väldigt hög. Han är en av väldigt få som kan störa Djokovic, Murray och gänget. Janowicz gjorde succe i slutet av förra säsongen genom att ta sig till final i masters. Men inledningen på denna säsong har inte motsvarat förväntningarna. Dock ska man komma ihåg att han gick som en raket på rankingen i slutet av förra säsongen och förväntningarna kan ha varit en smula uppskruvade. Denna vecka har han återigen visat upp ett bättre spel och hans serve som är ett viktigt vapen för honom har fungerat bättre. Tror Berdych får kämpa ordentligt här. Gulbis visade att Berdych går att störa ordentligt just nu och Janowicz har kapacitet att göra det med den form Berdych har just nu.
Ogiltigt spel-ID: 1455158
Cilic är allt som oftast väldigt stabil och tar sig långt i turneringarna. Dock saknar han det där lilla sista som gör att han kan konkurrera med de absolut bästa. Han vinner just nu de flesta matcher, precis som vanligt, men ser inte alls toppad ut. Tappar en hel del set och får kämpa en hel del. Nishikori är en spelare jag gillar. Han har fortfarande lite ojämn men spelar riktigt bra när han är i form. Form är något han verkar vara i just nu och äcen om motståndet inte varit det bästa i de första omgångarna så tycker jag att Nishikori visar upp ett så pass bra spel att han ska kunna störa Cilic. Tycker mycket talar för att detta kan komma att bli en tajt match.
Ogiltigt spel-ID: 1455175
Ett spel jag har blivit uppmärksammad på av andra. Tycker precis som andra som spelat det att oddset är för högt med de förutsättningar som ges.