Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-23, 17:43   #15
Vlad

Vlads avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av johanpalmgren Visa inlägg
2013-02-23 23.00Paraguayan PrimeraGeneral Diaz vs Sportivo Luqueno DNB FT 100 1.830

sydamerikansk fotboll med två väldigt olika lag. Hemmalaget är ett offensivt sådan och speciellt på hemmaplan. Har inlett säsongen nått svajigt, och trots segern senast 2-1, va de långt ifrån imponerande. Defensiva luqueno däremot släpper sällan till alltför mycket,och har denna säsong inledningsvis visat prov på grymt bra försvar. Aningen udda för sydamerikanska lag men så är det.
Diaz som är ett offensivt lag. Tror jag får proböem då man själva hsr rn offensiv mentalitet och ojämnare försvar. Hinner tyvärr inte fylla ut motiveringen idag, men ja spelar DNB 2.an till 1,83.

Eftersom att produktionen framåt är halvdan, kan jag tänka mig ett oavgjort resultat, men flr den vågade finns raka 2.an till 2.50-2.65
Du kanske har koll på det men General Diaz har ingen "hemmaplan" då deras arena inte håller måttet för högsta ligan,spelade första "hemmamatchen" i Asuncion och denna spelas i Itauguá. Båda dessa lagen från samma stad (Luque) men de ville inte använda Sportivo Luquenos arena. Talar mer för ditt spel egentligen med neutral plan då Sportivo Luqueno bör vara det bättre laget i grunden även om jag inte har någon större koll på nykomlingarna General Diaz

Kul med Sydamerikansk fotboll ända faran är väl att man riskerar kommentarer från mig om man spelar på det här på sharps

BOL!
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat