Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-23, 22:17   #206
schtek

schteks avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 6885
Standard

Har själv spelat en del på nhl iår. dock inte lättaste ligan att träffa rätt på med matcher varje dag. här är min syn på de två nhl-matcherna imorgon.

Florida - Boston
Som robfri säger så är Florida inget vidare och har inte tagit många poäng hitills. dock så har de höjt sig senaste matcherna. senast spelade de bra i 40 min. mot pittsburgh men släppte in 2 mål i 3:e perioden(3-1). matchen innan bortaslog de flyers med 5-2. Markström gjorde debut i målet senast och gjorde det bra! jag vill inte räkna ut panthers helt i denna matchen.
Boston är bra och har ett stabilt lag med bra målvakt i tuukka rask. bortaslog målglada tampa bay med 4-2 senast. vinst mot jets med 3-2 innan dess.
bra att kolla imorgon vilka målvakter som startar (själv kollar jag på dailyfaceoff.com)
Boston är minst ett nummer större än florida och borde ha bra chans att vinna denna matchen.
Florida: 1,2,3 (4 roliga strecket)
Boston: 2,3,4 (5 roliga strecket)

Detroit - Vancouver
Detroit är lite upp och ner iår, inte helt stabila. förlorade senast mot columbus med 3-2. innan dess förlust mot nashville med 4-3 på OT. de spelar match mot nashville inatt, intressant att se hur det går där. aldrig lätt uppgift att spela match dagen efter. med spelare som datsyuk och zäta så borde iaf detroit göra minst 1 mål.
Vancouver går bra men spelar jämna matcher, vinst med en puck, förlust med en puck och en del matcher till OT och straffar. vann senast med 1-0 mot nashville och innan dess vinst borta mot dallas med 4-3. denna match blir tredje raka borta men med 2 vinster innan ska detta nog inte vara några problem. har väntat lite på att det ska lossna i någon match för vancouver, varför inte nu?
Detroit: 1,2,3
Vancouver: 3,4,5 (2 safe , 6 rolig!)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
one (+3)

Senast redigerad av schtek den 2013-02-23 klockan 22:20.
schtek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat