Ämne: Ö/U -Hockey-
Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-24, 22:18   #96
Penguin93

Penguin93s avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 709

Penguin
Stats: 12 - 4 - 1
ROI: 162.36%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Kul med en hockeybok och kul med någon som testar sig på att bara spela över/under.

Vore intressant att veta om du har någon sorts formel/system som t.e.x Juret gjort som du går efter när du tar fram spelen eller om spelen byggs mer på personliga analyser av de olika matcherna och "känsla" mer likt hur jag själv spelar?

Hur kommer det sig att du valt att spela bara just över/under och inget annat?

Ser att det gått ganska bra efter snart 150 spel och att KHL har gått mycket bättre än NHL, några tankar kring det?

BOL även i framtiden
Tja!

Jag har inget system eller någon formel utan kör som du nämner personliga analyser och känsla. Ang endast ö/u är nog för att jag tycker det är en intressant spelform som jag vill testa och jag ville göra det så optimalt som möjligt för mig själv och endast fokusera på detta när jag analyserar matcher till 110%. Spelade mycket blandat innan och då fastnade jag mer och mer för totaler så tänkte jag köra på det spåret och se vart det leder. Kan ha vart för att jag kände mig tryggare med ö/u, det vet jag inte utan jag ville specificera mig på något då jag fungerar bäst när jag har riktat in mig på ett "område" så att säga.

Tycker själv att det har gått bra samtidigt som jag har lite att slipa på då jag kan känna att jag har en tendens till att rinna iväg i analyserna lite.

Anledningen till att KHL har gått över förväntan är inget mer än att jag är mer "hemma" i KHL än i NHL helt enkelt, visste samtidigt inte vad jag skulle förvänta mig av denna säsongen i NHL, verkar som lockouten har gynnat underspelen en del och det var jag inte riktigt beredd på kan jag säga. Det blev att jag stod över några omgångar i NHL för att låta lagen spela in sig lite och efter det har jag fått en liten bredare grund att stå på.

=)
Penguin93 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat