Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-25, 19:23   #295
Wagner

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Wagner, hur går mörkpokern och vad blev det till lunch?
Mörkpokern är lika upphetsande som att se målarfärg torka om man sätter det i perspektiv till tidigare spelerfarenheter. Men jämfört med sudoku och patiens, vanliga tidsfördriv, så är det betydligt mer upplyftande.

Så mycket till lunch blev det inte i dag. Tatuerade mig mellan 12-16 så jag drog på frukosten och sen blev det Burger King efter det. Den vanliga menyn. Pepparmeal med bacon, extra sallad/tomat så det blir något att bita i då man ändå slänger brödhalvan (svampsidan) som hamnar i micron. Ett djävla märkligt beteende det där att stoppa grillat kött i micron! Men då jag ändå bara äter hälften av brödet så gör det mig inget att den halvan kan vridas ur som en disktrasa.

Jag var där strax före halv fem och då är det varken lunch eller middags-tid. Det var smockfullt i lokalen och inte är det sportlov heller. Men tydligen så vallfärdar ungdomarna till dylika ställen efter skolan och så lärde man sig något nytt i dag också.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat