Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-27, 07:17   #16
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45592
Standard

Vad är det för häst denna 8 New Approach, folk verkar helt lyriska att den bara ska vinna från spår 8. Ska man påminna alla att spår 8 är typ det sämsta spåret en häst kan ha?
Nyligen presenterades det statistik på spåren, http://classic.atg.se/index.jsp?newsId=1.286110
Spår 8 har 3,7% segrar...
Här finns pengar att hämta. Synd på spåret men Royal Peak står nästan på tur för att vinna. Hästen har prenumererat på dåliga startspår och korta distanser. Ändå har det slutat i 1-2-g-2. och vi snackar spår 7, 10, 12, 9 1640. Nu är det längre distans dessutom med Melander själv som uppsittning. Ingen spik men bör iaf vara mer rankad än Kajsa. Jag låser det här loppet på: 3-5-6-7-10-12. Skippar Jormas kuse.

Ska Kajsa vinna med en häst som inte startat på 4månader? Ne glöm! Inte som favorit iaf. Kanske som 5-10%.

Digital Darling är ett sto som möter äldre hingstar och valacker. Bl.a. Milton Zet som är 9år. Garderingslopp imo trots att den har toppspåret. Sen gillar jag Ekets patrik som jag tjänat pengar på genom åren. Måste med nu, varför ska han annars starta hästen på v86?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+10)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat