17/3 V64
Här kommer mina spikidéer till kvällens tävlingar på Solvalla!
V64-3
4 Mr Jef Fior har bara förlorat ett enda felfritt lopp i karriären och då var han ursäktad som tempotorsk i kön. Senast gick han lätt undan i billigare gäng och såg ut att ha mycket kvar när han spräckte linjen. Det är hårda hästar emot och spåret är inte det bästa, men spikvärdet är bra på 35%!
V64-4
5 Västerbo Nouveau såg jättefin ut vid vinsten senast. Jansson satte sig nöjd i dödens och brisade till slut undan joggande! Gången innan har han en sexa i raden, men då satt han fast och var inte mer än längden efter vinnaren i mål. Suverän spik till 8% i ett annars öppet lopp. Vinnarodds över fyra gånger ser jag som spelvärt och utgång på tvillingspelet är självskrivet!
V64-6
1 Zyrano Boko har inte visat sig vara någon raket ut och 81% är i mesta laget. Jag tror ändå han kan öppna bättre än vad han visat och om han nu inte når någon ledning så fixar nog Örjan ut honom i andraspår förr eller senare för att måtta in honom sista 50.
Konstigt nog är Zyrano den jag känner mig minst säker på...vad har ni för idéer?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|