Ämne: 17/3 V64
Visa ett inlägg
Gammal 2010-03-17, 15:00   #1
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

17/3 V64

Här kommer mina spikidéer till kvällens tävlingar på Solvalla!

V64-3
4 Mr Jef Fior har bara förlorat ett enda felfritt lopp i karriären och då var han ursäktad som tempotorsk i kön. Senast gick han lätt undan i billigare gäng och såg ut att ha mycket kvar när han spräckte linjen. Det är hårda hästar emot och spåret är inte det bästa, men spikvärdet är bra på 35%!

V64-4
5 Västerbo Nouveau såg jättefin ut vid vinsten senast. Jansson satte sig nöjd i dödens och brisade till slut undan joggande! Gången innan har han en sexa i raden, men då satt han fast och var inte mer än längden efter vinnaren i mål. Suverän spik till 8% i ett annars öppet lopp. Vinnarodds över fyra gånger ser jag som spelvärt och utgång på tvillingspelet är självskrivet!

V64-6
1 Zyrano Boko har inte visat sig vara någon raket ut och 81% är i mesta laget. Jag tror ändå han kan öppna bättre än vad han visat och om han nu inte når någon ledning så fixar nog Örjan ut honom i andraspår förr eller senare för att måtta in honom sista 50.

Konstigt nog är Zyrano den jag känner mig minst säker på...vad har ni för idéer?
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat