Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-01, 12:54   #287
one

ones avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7382

one-Bomben vid rullpott
Stats: 45 - 269 - 0
ROI: 147.10%
Vinstprocent: 14.33%

Standard

Oerhört viktig match för Napoli ikväll om man vill vara med i racet om titeln så måste man vinna idag. Min känsla är att Juventus är nöjda med ett X i den här matchen. Frågan är dock om Napoli får fart på målskyttet igen, har varit lite si o så med det på sistone. Jag tvivlar på att Napoli mäktar med 3 mål mot ett Juventus som släppt in 17 mål totalt på 26 matcher. Men det är 3:an som är intressant rent streckprocentmässigt.

Getafe kanske ska vara favoriter i matchen mot Zaragoza, men här har vi återigen en "motivationsmatch". Zaragoza är farligt nära nedflyttningsstrecket och i mycket större poängbehov än Getafe som ligger i "ingemansland" i mitten av tabellen. Dock fem poäng upp till EL-kvalplats som kanske är motivation nog att vinna matchen?

Eintrach känns som knapp favorit i tyska matchen. Ska det bli målrikt där? Har fått för mig att fredagsmatcherna i Tyskland brukar vara det

Wolves ett av Championships sämsta hemmalag mot Watford som är bästa bortalaget kan väl bara sluta på ett sätt? Jag tror det blir målrikt!

Senast redigerad av one den 2013-03-01 klockan 12:55.
one är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat