Oerhört viktig match för Napoli ikväll om man vill vara med i racet om titeln så måste man vinna idag. Min känsla är att Juventus är nöjda med ett X i den här matchen. Frågan är dock om Napoli får fart på målskyttet igen, har varit lite si o så med det på sistone. Jag tvivlar på att Napoli mäktar med 3 mål mot ett Juventus som släppt in 17 mål totalt på 26 matcher. Men det är 3:an som är intressant rent streckprocentmässigt.
Getafe kanske ska vara favoriter i matchen mot Zaragoza, men här har vi återigen en "motivationsmatch". Zaragoza är farligt nära nedflyttningsstrecket och i mycket större poängbehov än Getafe som ligger i "ingemansland" i mitten av tabellen. Dock fem poäng upp till EL-kvalplats som kanske är motivation nog att vinna matchen?
Eintrach känns som knapp favorit i tyska matchen. Ska det bli målrikt där? Har fått för mig att fredagsmatcherna i Tyskland brukar vara det
Wolves ett av Championships sämsta hemmalag mot Watford som är bästa bortalaget kan väl bara sluta på ett sätt? Jag tror det blir målrikt!