Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-01, 18:04   #100
Arizto
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 313
Sharp$: 1138


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 1467860



Möte mellan ligans två bästa lag för tillfället. Central Coast är obesegrade hemma med 10 9-1-0 29-7.
I ligan öser man in mål på hemmaplan, 14 mål på 3 matcher, tex 3-1 mot 3;an Adelaide Utd och 6-2 mot 4:an Melbourne Victiry imponerar. Man spelade en match i ACL Champions League i onsdags mot Suwon Bluewing, blev 0-0 hemma.

Sydney W kommer med 7 raka vinster, innan dess förlorade man hemma mot just Central Coast med 2-0. Annars är Sydney ligans bästa bortalag med 10 7-1-2 15-7 var av man gjort 10 mål på senaste 4 bortamatcherna.

Det skiljer bara 1 poäng mellan lagen man har ett ok avstånd neråt i tabellen till de jagande lagen, finns utrymme och kapacitet för båda att gå för seger. Även om Sydney spelar tajt och smart och är sällan inblandade i några målkavalkader tror jag att man kommer att släppa lite på gasen och jag räknar med att man gör minst 1 mål och ingen kommer att nöja sig med 1-1 samtidigt som jag har svårt att se Sydney vinna med 0-1. Får bli ett överspel då oddset känns ok

--

Ogiltigt spel-ID: 1467846



Två lag som kämpar för att kunna nå slutspelet. Jag har tidigare varit inne på att jag tror att Sydney FC lyckas med det samtidigt som jag tror att Perth Glory väger för lätt. Sydney FC har varit riktigt dåliga på bortaplan en längre tid och jag trodde verkligen att de skulle kunna plocka poäng av Melbourne Heart förra veckan. Dock åkte man på en förlust borta med 3-1.

Perth har gjort det bra hemma med 11 5-3-3 15-10, speciellt senast då man slog Central Coast med 2-1. Sydney är som sagt usla borta med 11 2-2-7 14-29. Dock vidhåller jag att de skall vara ett bättre lag än Perth i grunden och att då få 2.91 hos Pinnen på asian +0 blir jag nödgad att spela.

Annars verkar det mesta inför matchen handla om 15-åriga De Silva som börjar på bänken för Perth Glory. Skall vara ett ordentligt löfte, blir kul att följa.

Senast redigerad av Arizto den 2013-03-08 klockan 09:12.
Arizto är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat