Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-01, 20:56   #36
hanscrispi

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 6571
Standard

Berg om NAHAR.

14 Nahar V75-3) Är så klart min bästa chans, om han inte hoppar eller dummar sig så ska han bara vinna normalt sett. Han var tvåa i Prix de Luxembourg på ett bra sätt och när jag sände fram utvändigt om ledaren 700 kvar så trodde jag att vi hade slagit ledaren, men den svarade undan och var bra. Min var inte stort slagen men ändå kanske 10-15 m sämre än gången innan utan att jag vet varför riktigt. Han åkte hem direkt efter det och det var redan planerat, bilen fanns redan på plats. Nu har han varit hemma i 14 dagar och ser jättepigg o fin ut i lugna pass bara. Därför får han starta igen när han hade en helt perfekt uppgift. Det känns som att han hade haft en vettig chans om det bara varit 2140 m med samma hästar och samma tillägg men att vi nu har ett varv till på oss är bara bonus. Han kan krångla i volten men det är bara 2 hästar där bak och jag kan inte tänka mig att han inte fixar det. Vi fortsätter med skor runt om, han har inte så bra fötter. Nu får han små brodd och det är inget som bekommer honom. Taktiken får ge sig, han tål både tidigt avancemang eller att gå till slut beroende på hur loppet utvecklar sig. Han borde normalt ha en annan hårdhet än de här.
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat