Visa ett inlägg
Gammal 2010-03-17, 21:44   #4
Talys
 
Talyss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boston, Massachusetts
Inlägg: 495
Sharp$: 554
Standard

Hittade en del intressant info i NJ - Pitts som jag tänkte delge.

NJ vann för bara 6 dagar sedan med 3-1 mot just Pittsburgh. Crosby småskadad och Malkin ytterst tveksam (verkar ta beslut närmare matchstart men hade inte ens utrustning på träningen tidigare idag). Behöver inte ens förklara vad det betyder. NJ är 5-0 mot Pitts i år och trotts något sviktande spel under säsongens andra del är hemmaspelet oftast bra. Pittsburgh har endast hängt 3 mål mot New Jersey i år, alla gånger har Brodeur stått.

There you go =)

Sen vet man ju aldrig med Pittsburgh, de är ju ett bra lag som mycket väl kan sprattla till o vinna här.

Kan fortsätta motivera mina spel, bara för att

NJD och Pittsburgh har som sagt mötts 5 ggr denna säsong. Alla 5 har gått under dagens lina, 5.5. Detta samtidigt som Pittsburgh tenderat att lira U en hel del på sistonde gör spelet intressant. NJD har ju som bekant Brodeur i kassen, vi vet väll alla vad han kan ställa till med. Fleury är "expected" i Pittsburgh. OS-keeper o som bekant riktigt bra.

Colorado är den som jag känner minst för därav endast 2u. Calgary kommer från 2st förluster (1-2 och 1-3) och lirar här mot ett mycket hemmastarkt Colorado (22-12 SU). Colorado går bra med 3 raka vinster o fin Produktion frammåt. De har mötts 4 ggr denna säsong. ALLA har slutat 3-2 till Colorado, alltså 4-0 vs Calgary, 3st i Calgary och 1 på hemmaplan.

Senast redigerad av Talys den 2010-03-17 klockan 22:34.
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat