Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-06, 00:56   #100
johanpalmgren

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 267

johanpalmgren2013
Stats: 19 - 22 - 1
ROI: 109.51%
Vinstprocent: 46.34%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av johanpalmgren Visa inlägg
Lite dåligt på marknaden va de gäller asiatisk fotboll, endast AFC men inget som lockar alltför mycket.

Testar 4 spel ikväll:

2013-03-05 20:44Eng L1Milton Keynes Dons vs Doncaster Rovers DONCASTER Ö 1.5MåL FT 100 3.250

Lagen möttes för inte allt så länge sen, och då slutade matchen 0-0, så man kan ju undra om de påverkat dagens odds. I övrigt två lag som snittar en bra bit över 1mål per match, och man släpper kring 1 också.
Doncaster leder serien och har bäst bortastatistik.
MKD har sju raka matcher utan seger, tror därför att ett Doncaster mål kan bli förödande för ett jagande MKD som ser ut att ha dödat sina möjligheter till uppflyttning.

2013-03-05 20:45Clydesdale Bank PremierHearts vs St Johnstone STJ öVER 1.5MåL FT 75 2.750

Ja vi kan väl börja med att Hearts ligger nästsist och i Skottland fungerar det så att lag 7-12 hamnar i en såkallad relegation. Så det är inte mycket annat än den som står på tur för Hearts då man ligger 9p ifrån, och innehar en streak på 5 raka torsk. Motståndet Johnstone har 5.e platsen, endast 3p ner till en 7.e plats så vill man ha spel i europa kommande år måste man skärpa till sig. Spelet har varit sissodär på senare tid , då man kryssade borta mot den klara jumbon Dundee(släppte in 2-2 med en man mer).
Men jag tycker 2.75 på STJ är värt en slant ikväll då Hearts på de senaste 5matcherna släppt in 2mål eller mer i samtliga.
Luktar överspel lång väg i tillägg.

2013-03-05 20:45Npower ChampionshipLeicester vs Leeds LEEDS Ö 1.5MåL FT 75 3.500

Oddset på Leeds är alldeles för högt ikväll och likaså sannolikheten att man gör över 1.5mål. Leeds är bättre än tabellläget visar, nu har man dessutom skärpt till defensiven och hittat en vassare form. Det är inte mycket som talar för spelet mer än min känsla och kanske Leeds bortafacit. Det är bedrövligt men man snittar över målet och släpper in (nästan) 2/snitt.
3.50 får en chans.

2013-03-05 23:15Copa LibertadoresNewells vs Universidad de Chile NEWELLS Ö 1.5MåL FT 200 1.830

Dagens mest klara spel hittar jag utanför Europas gränser och Newells tar emot U.de Chile. En grupp som är väldigt tuff på förhand men där Newells blir min totala favorit. Newells senaste 10 har 6 gått över, i de 5 senaste hemmamatcherna har man gått över 1.5 i 3/5.

U.de Chile har gått över 2.5mål i 6/10 och har inte lyckats hålla nollan i någon av de 5 senaste. Hemmafördelen är oerhört stor här, vilket märks på resultaten också.
ja fyfan, de går mot en dyster tisdagskväll med 4 fel av 4 möjliga.
Newells har rött med kvarten kvar.
Ljusglimten är att oddsen går åt rätt håll i morgondagens match,
Mitt spel på 1.an i halvtid har gått från 4.05, till 3.75 på drygt 5 timmar.
johanpalmgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat